Proč je důležité mít webové stránky

Už dávno jsou pryč doby, kdy se lidi sešli v hospodě a domluvili se s instalatérem ze sousedství, že potřebují překontrolovat topení či odpady. Je pravda, že na vsi to ještě možná funguje, ale určitě se chudák instalatér neuživí jen ze zakázek od sousedů. Člověk musí být vidět a ideální volbou jsou webové stránky s nabídkou našich služeb. Moderní člověk, když shání zedníka, sedne k počítači a zadá si do vyhledávače zednické práce a rázem má možnost vybrat si z ohromného množství nabídek. Rozhodující je každopádně lokalita, což neovlivníte, ale kvalitu a cenu ovlivnit můžete. Doporučuji na webové stránky umístit i pole pro hodnocení zákazníků. Pokud budete mít kladnou zpětnou vazbu od klientů, určitě to nové klienty přiláká. A čím ještě takového zákazníka zaujmout pomocí www stránek?

V jednoduchosti je síla

Základní chybou webových stránek různých společností je nepřehlednost a složité „proklikávání“ k jádru věci.

tvorba_webu

Ideální je mít někde nahoře rozcestník nebo menu, kde si zákazník může najít, co hledá. Dávejte si pozor na příliš barevná pozadí a text. I zde platí, že v jednoduchosti je síla. Pokud nabízíte výrobky, nezapomeňte umístit na web fotografie a také ceník. Může se totiž stát, že pokud napíšete, že ceny jsou na dotaz, zákazníky to odradí, většinu totiž potřebují vědět alespoň přibližnou cenu. Není potřeba mít na internetu nepřeberné množství detailů. Jasně, stručně, přehledně. To je základ, protože nikoho nebaví dlouhé hledání. Důležité je také mít uvedený správný kontakt ať už mobilní telefon či email. A především nezapomeňte na emaily či telefonáty odpovídat.

Nechte to na odbornících

Pokud chcete zvýšit návštěvnost vašich webových stránek, či potřebujete poradit, obraťte se na lidi, kteří marketingu rozumí. Využít můžete seo služby. Postarají se o správnou volbu klíčových slov, aby se vaše stránky neztratily. prohližeč_na_internetu

Čím víc lidí vaše stránky uvidí, tím víc zákazníků budete mít. Pokud vám dělá potíže oslovování klientů i s tím vám může pomoci tým odborníků, pomocí emailů osloví potenciální zákazníky.